"De klant zoveel mogelijk ontzorgen is onze drijfveer!"

Financiële administratie

In overleg met de klant kunnen wij een deel of de complete administratie uit handen nemen.

De werkzaamheden kunnen bestaan uit:

  • het opzetten en inrichten van uw administratie, eventueel in combinatie met een ERP-systeem;
  • het opstellen/maken van de gewenste rapportages, eventueel ook tussentijdse rapportages;
  • het verzorgen van de basisadministratie;
  • het opstellen van begrotingen;
  • debiteurenbeheer;
  • het samenstellen van de jaarrekening;
  • het verzorgen van alle fiscale aangiftes (omzet-, vennootschaps- en inkomstenbelasting);
  • het verzorgen van betalingen.

 

Door onze samenwerking met accountantskantoor de Groof kunnen wij ook uw complete loonadministratie verzorgen en kunnen we u nog op andere gebieden adviseren. Hierbij kunt u denken aan bedrijfsovernames, erfbelasting (voorheen successierechten), bedrijfsopvolging, verhuizing of samenwerking met buitenlandse bedrijven. Door deze samenwerking houdt u alles onder 1 dak.

Administratiekantoor Marck maakt zoveel mogelijk gebruik van automatisering. Met lage instaptarieven automatiseren wij uw administratie en bent u altijd up to date. U bespaart hier ook nog eens veel tijd en vaak ook nog geld mee. Hierdoor creëren we een win – win situatie. U kunt 24 uur per dag uw cijfers raadplegen.

Uw financiële administratie is bij Administratiekantoor Marck in vertrouwde handen.

NEEM CONTACT OP