Financiële administratie
In overleg met de klant kunnen wij een deel of de complete administratie uit handen nemen.
De werkzaamheden kunnen bestaan uit:
- het opzetten en inrichten van uw administratie, eventueel in combinatie met een ERP-systeem;
- het opstellen/maken van de gewenste rapportages, eventueel ook tussentijdse rapportages;
- het verzorgen van de basisadministratie;
- het opstellen van begrotingen;
- debiteurenbeheer;
- het samenstellen van de jaarrekening;
- het verzorgen van alle fiscale aangiftes (omzet-, vennootschaps- en inkomstenbelasting);
- het verzorgen van betalingen.
Door onze samenwerking met accountantskantoor de Groof kunnen wij ook uw complete loonadministratie verzorgen en kunnen we u nog op andere gebieden adviseren. Hierbij kunt u denken aan bedrijfsovernames, erfbelasting (voorheen successierechten), bedrijfsopvolging, verhuizing of samenwerking met buitenlandse bedrijven. Door deze samenwerking houdt u alles onder 1 dak.
Administratiekantoor Marck maakt zoveel mogelijk gebruik van automatisering. Met lage instaptarieven automatiseren wij uw administratie en bent u altijd up to date. U bespaart hier ook nog eens veel tijd en vaak ook nog geld mee. Hierdoor creëren we een win – win situatie. U kunt 24 uur per dag uw cijfers raadplegen.
Uw financiële administratie is bij Administratiekantoor Marck in vertrouwde handen.
NEEM CONTACT OP