Financiële administratie
Financiële administratie
In overleg nemen we een deel van je administratie of je complete administratie uit handen.
Daarbij kun je denken aan:
- Het opzetten en inrichten van je administratie, eventueel in combinatie met een ERP-systeem
- Het opstellen/maken van de gewenste rapportages, ook eventuele tussentijdse rapportages
- Het verzorgen van de basisadministratie
- Het opstellen van begrotingen
- Het debiteurenbeheer
- Het samenstellen van de jaarrekening
- Het verzorgen van alle fiscale aangiftes, zoals de omzet-, vennootschaps- en inkomstenbelasting
- Het verzorgen van betalingen
Financiële administratie
In overleg nemen we een deel van je administratie of je complete administratie uit handen.
Daarbij kun je denken aan:
- Het opzetten en inrichten van je administratie, eventueel in combinatie met een ERP-systeem
- Het opstellen/maken van de gewenste rapportages, ook eventuele tussentijdse rapportages
- Het verzorgen van de basisadministratie
- Het opstellen van begrotingen
- Het debiteurenbeheer
- Het samenstellen van de jaarrekening
- Het verzorgen van alle fiscale aangiftes, zoals de omzet-, vennootschaps- en inkomstenbelasting
- Het verzorgen van betalingen