Automatisering
Automatisering
Dankzij onze innovatieve werkwijze ben je bij Administratiekantoor Marck verzekerd van de voordelen van een geautomatiseerde administratie. Dat doen we met Exact Online, een grote en gerenommeerde partij.
Daarnaast maken we gebruik van ondersteunende software voor specifieke onderdelen van je boekhouding.
Het voordeel van actuele cijfers is dat je jouw bedrijf daarop kunt sturen. Zo kun je elke minuut een nauwkeurige inschatting maken van de hoogte van de investering die je kunt doen.
Automatisering hoeft ook helemaal niet duur te zijn. En omdat we met software van landelijke bedrijven werken, ben je niet aan ons gebonden.
Voordelen:
- Direct inzicht in je administratie
- Minder foutgevoelig. Daardoor zijn we minder tijd kwijt met het corrigeren van cijfers
- Stelt je in staat te zien of de belastingaanslag wel hoog genoeg is ingesteld
- Actueel inzicht in het al dan niet kunnen doen van investeringen
- Actueel inzicht in de liquiditeit van je bedrijf
- Direct de actuele cijfers beschikbaar, handig als je tussentijdse cijfers nodig hebt voor het kopen van een huis of bedrijfspand bijvoorbeeld
- Kleinere kans op onaangename verrassingen van de Belastingdienst. Zo krijg je minder snel te maken met onverwachte uitgaven en andere financiële tegenslagen
- Automatisering zorgt voor lage kosten in het boekhoudwerk
- De software is eenvoudig in het gebruik
- Elke werkdag direct inzicht in de openstaande posten
VISIONPLANNER
Voor een dagelijks overzicht van de stand van zaken in je bedrijf werken we met het onlineprogramma Visionplanner. Zo heb je op een veilige manier inzicht in je kosten, waar en wanneer je maar wil.
Voordelen:
- De actuele stand van zaken met betrekking tot je omzet
- Inzicht in de kosten die je bedrijf heeft gemaakt
- Vergelijking van je omzet en kosten met andere jaren
- Inzicht in het nettoresultaat: moet je meer of minder belasting betalen dan anders?
- Inzicht in je mogelijkheden om te investeren
- Bekijken of je voorlopige aanslag inkomstenbelasting moet worden aangepast
BASECONE
Voor het verwerken van je inkoopfacturen en kassabonnen werken we met het online-programma Basecone. Je scant je inkoopfacturen en kassabonnen en het programma herkent en verwerkt ze.
Voordelen:
- Je inkoopfacturen en kassabonnen bewaren we online
- Makkelijk via een app op je telefoon foto’s maken en je factuur of bonnetje doorsturen
- Eenvoudig inkoopfacturen en kassabonnen opzoeken met de zoekfunctie
- Als je wil, kun je autorisatiestappen inbouwen. Je medewerkers moeten de factuur dan controleren, wij zetten een betaalbatch klaar.
TIJDWINST
Meer tijd om te ondernemen door (veel) minder tijd te besteden aan je administratie kan dankzij onze uitgekiende automatisering.
Facturen en kassabonnen doorsturen is het enige dat we van je vragen. De rest doen wij. Normaal gesproken nodigen we je één keer per jaar uit bij ons op kantoor om je zaken door te spreken.
Online kan ook, en desnoods komen we naar je toe.