""

Vacature

Office Medewerker – Secretarieel / Administratief Medewerker (PARTTIME / FULLTIME) (M/V)

Wil jij jezelf blijven ontwikkelen en wil jij van toegevoegde waarde zijn met jouw kwaliteiten als Office Medewerker – Secretarieel / Administratief Medewerker? Lees dan verder!

Zorg jij ervoor dat alles op kantoor op rolletjes loopt en ben je een organisatietalent in hart en nieren? Ben je servicegericht, accuraat en weet je van aanpakken? Kun je snel schakelen en houd je van afwisselende werkzaamheden? En vind je het daarnaast leuk om administratief bezig te zijn?
Dan ben jij onze nieuwe Office Medewerker – Secretarieel / Administratief Medewerker!

Jouw taken

Als Office Medewerker – Secretarieel / Administratief Medewerker ben je een onmisbare schakel in het werkproces. Je verricht administratieve en organisatorische werkzaamheden. Je zorgt ervoor dat alle zaken achter en voor de schermen goed verlopen. Je bent de steun en toeverlaat van alle medewerkers op kantoor.

  • Administratieve taken bij het opstellen van offertes en opdrachtbevestigingen voor nieuwe klanten en het bewaken van een tijdige ondertekening. Als óók het aanmaken van klantdossiers en het klaarzetten van de nodige administratieve pakketten. Hier komt jouw proactieve “Ik regel het wel” houding zeer van pas.
  • Receptionele werkzaamheden zoals het bijhouden van de telefoon, agenda en postverwerking;
  • Het opzetten en onderhouden van een nieuw CRM-systeem;
  • Het ondersteunen van jouw collega’s op administratief vlak, zoals het inboeken van facturen.
    Ben je hier nog niet volledig in thuis, dan leiden we jouw hier graag intern in op;
  • Gastvrouw/gastheer voor de klanten en het aanspreekpunt voor je collega’s op kantoor;
  • Organiseren van meetings, team-uitjes, jubilea en presentjes;
  • Facilitaire zaken: zoals het op orde houden van de voorraad kantoorspullen.


Dit ben jij

  • MBO werk- en denkniveau, bij voorkeur in bezit van een afgeronde opleiding richting bedrijfsadministratie / Office management;
  • Je kunt uit de voeten met administratieve processen en hebt goede kennis van Microsoft Office;
  • Je bent flexibel en stressbestendig. Je bent in staat te werken in een dynamische organisatie;
  • Je bent enthousiast, gastvrij en representatief. Een aanpakker die streeft naar het behalen van een gezamenlijk resultaat en helpt collega’s waar nodig.
  • Je beheerst de Nederlandse taal in woord en schrift;

 

Aanbod

  • Een parttime of fulltime functie bij het leukste administratiekantoor uit de Kempen,
    voor minimaal 20-40 uur;
  • Een zelfstandige en belangrijke functie in een en ambitieus bedrijf met een zakelijke, maar gezellige en informele werksfeer;
  • Een prima pakket secundaire arbeidsvoorwaarden en mogelijkheden jezelf te ontwikkelen;
  • Flexibele werktijden;
  • Een bedrijfsagenda met leuke activiteiten.

 

Wie is Administratiekantoor Marck

Bij Administratiekantoor Marck nemen we de financiële administratie van MKB-ondernemingen uit handen. We zorgen voor een overzichtelijke en betaalbare administratie die altijd up-to-date is. Onze organisatie kenmerkt zich door een intieme sfeer, waar grote aandacht is voor zowel klanten als werknemers.


Interesse?

Als jij denkt dat deze rol van Office Medewerker – Secretarieel Administratief Medewerker jou op het lijf geschreven is, stuur dan jouw motivatiebrief & CV naar Marc Verhoeven via verhoeven@administratiekantoormarck.nl.  Als je eerst meer wilt weten over deze functie, is Marc via hetzelfde e-mailadres of via mobiel 06-36151131 ook bereikbaar voor jouw vragen.

 

    Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.